تلوزیون

تلویزیون های سامسونگ سری 8K

تلویزیون سامسونگ Q700 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2020 سامسونگ حساب می­آید، تلویزیون Q700 ارزان ترین تلویزیون 8K سامسونگ سری 7 با صفحه نمایش QLED در سال 2020 می باشد.

تلویزیون سامسونگ Q700 یکی از محصولات ویژه و فوق العاده و منحصر بفرد موجود در بازار می باشد. کیفیت شگفت آور این تلویزیون 8K می باشد. تلویزیون سامسونگ  Q700  از امکانات و قابلیت های شگفت انگیزی بر خوردار است که هر کدام از آن ها کارایی و کاربرد خاصی دارند. و عملکرد خاصی را به تلویزیون می بخشد. برای مثال این تلویزیون از میزان رزولوشن 7680×4320 بهره گرفته است. تلویزین سامسونگ نه تنها از امکانات الکترونیکی بهره مند است بلکه این محصول از زیبایی و طراحی شگفت انگیزی نیز بهره برده است. یکی دیگر از امکانات کاربردی این محصول ریموت کنترل آن می باشد. یعنی تلویزیون سامسونگ Q700  از کنترل هوشمند بهره برده است که این کنترل دارای توانایی ها و کاربردهای زیادی بوده و می تواند خدمت خوبی به شما کاربران بکند.

تلویزیون سامسونگ Q700

یکی دیگر از قابلیت های بسیار عالی و شگفت آور این محصول نوع سیستم عامل این محصول می باشد. می بایست گفت تلویزیون سامسونگ از سیستم عامل تایزن (Tizen) بهره برده است. تلویزیون سامسونگ از QLED بهره برده است که این قابلیت می تواند به شما کاربران خدمت خوبی بنماید. مهمترین کارکرد این تلویزیون این است که شما در واقع با خریداری یک تلویزیون  عملا می توانید دو تلویزیون در خانه داشته باشید.

شما مشتریان می تواند این تلویزیون را به دو قسمت تبدیل کند و از هر یک از طرفین این تلویزیون می توان یک محتوای دیگری دریافت کنید. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون 55 اینچ می باشد. یکی از ویژگی هایی مهمی که  این تلویزیون از آن بهره برده است دیزاین و طراحی قوق العاده ان است که بسیار زیبا و ظریف در دکور خانه شما خود را نشان می دهد. رنگی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده  رنگ مشکی می باشد که این تلویزیون در هر دکوری می تواند خود را با نمای محیط ساز گار کند.

این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 7680×4320 پیکسل است و میتواند محتواهایی با کیفیت تصویر بسیار بالا را نیز پخش کند. تلویزیون 8K سامسونگ 55Q700T مجهز به پنل VA با نور پس زمینه Direct Full Array LED میباشد. پنل های VA بطور ذاتی دارای زاویه دید محدودی هستند اما به لطف تکنولوژی زاویه دید گسترده (Wide Viewing Angle) زاویه دید این تلویزیون بهبود یافته است. سامسونگ برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر در این مدل، از تکنولوژی Local Dimming از نوع Direct Full Array 12x استفاده کرده است. همچنین به لطف تکنولوژی Ultimate 8K Dimming Pro و Contrast Enhancer نیز کنتراست تصویر آن بهبود می یابد تا شاهد کیفیت تصویر بهتری در صحنه های تاریک و روشن باشید. رفرش ریت این تلویزیون 60 هرتز می باشد و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz و 8K@30Hz را دارد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC ( میباشد. در ساخت صفحه نمایش این محصول از تکنولوژی ذرات کوانتوم (Quantum Dot) استفاده شده است که طبق ادعای سامسونگ قابلیت نمایش حجم رنگ 100% در فضای رنگی DCI-P3 را دارد. تلویزیون QLED سامسونگ 55Q700T مجهز به پردازنده Quantum Processor 8K میباشد و به کمک تکنولوژی AI Upscale میتواند هنگام نمایش محتواهای کم کیفیت، رزولوشن تصاویر را افزایش داده و آنها را در حد کیفیت تصویر 8K به شما نشان دهد. با استفاده از تکنولوژی Adaptive Picture در تلویزیون مذکور، تصاویر با توجه به نوع محتوای در حال پخش بهینه میشوند. این تلویزیون به کمک سنسور نور (Eco Sensor) و همچنین قابلیت Brightness/Color Detection، رنگ نور و میزان روشنایی محیط را تشخیص میدهد. سپس با استفاده از تکنولوژی Adaptive Picture و قابلیت Natural Mode، تصویر تلویزیون با توجه به محتوای در حال نمایش و نور محیط به بهترین شکل تنظیم و بهینه میشود تا در هر حالتی شاهد بهترین کیفیت تصویر باشید. این مدل به لطف تکنولوژی Quantum HDR 8x و پشتیبانی از فرمت های HLG و HDR10+ توانایی نمایش محتوای HDR را دارد. تلویزیون سامسونگ 55Q700T به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus و Motion Rate 120 صحنه های سریع را بصورت صاف و روان به شما نشان میدهد. با استفاده از حالت Film Mode در این محصول میتوانید فیلم و سریال های مورد علاقه خود را با کیفیت بهتری تماشا نمایید. سامسونگ برای این تلویزیون شاخص کیفیت تصویر (PQI) برابر با 3700 را اعلام نموده است. شما با استفاده از مقدار عددی PQI میتوانید تلویزیون های سامسونگ را از نظر کیفیت تصویر بصورت کلی با هم مقایسه نمایید. تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q700 فاقد پورت HDMI2.1 است و به دلیل برخورداری از رفرش ریت 60 هرتز برای بازی کردن به صورت حرفه ای مناسب میباشد. این محصول دارای ویژگی Auto Game Mode (ALLM) است و میتواند input lag پایینی را در بازی به کاربر ارائه دهد.

تلویزیون مذکور به لطف بهره مندی از تکنولوژی Game Motion Plus و نمایش روان تر صحنه ها، تجربه بهتری را هنگام بازی برایتان رقم میزند. این مدل با استفاده از تکنولوژی Dynamic Black EQ میتواند در صحنه های تاریک جزئیات بیشتری را به بیننده نشان دهد. همچنین به کمک قابلیت Surround Sound هنگام بازی میتوانید صدای فراگیر را تجربه نموده و از بازی کردن لذت بیشتری ببرید. این محصول به دلیل داشتن پورت HDMI 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز نمیتواند از حداکثر قدرت کنسول های بازی نسل نهم (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس) استفاده کند، بنابراین برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم یا بازی بصورت غیر حرفه ای گزینه مناسب تری میباشد.

تلویزیون 55Q700 دارای سیستم صوتی 4.2.2 کاناله است. سامسونگ از 4 بلندگوی 5 واتی، 2 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی در این تلویزیون استفاده نموده است که در مجموع توان خروجی 60 وات را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون مذکور به لطف تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای خوبی دارد. سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی Object Tracking Sound+ یا OTS+ مجهز نموده است و صداها را دقیقا از جایی در تصویر که اتفاق می­افتند، پخش میکند تا تجربه متفاوتی را برای شما رقم بزند.

تلویزیون سامسونگ Q700

این محصول دارای تکنولوژی Q-Symphony هنگام اتصال به ساندبارهای سامسونگی که از این فناوری پشتیبانی می­کنند می تواند صدای هماهنگ و همزمانی را پخش نماید تا از صدای قدرتمند تری را تجربه نمایید. این محصول دارای تکنولوژی Dolby 5.1 Decoder نیز میباشد و هنگام اتصال به ساندبار یا سینمای خانگی 5.1 کاناله، توانایی پخش صدای فراگیر را دارد. این تلویزیون با استفاده از سنسور صدا (Sound Sensor) و به کمک تکنولوژی Active Voice Amplifier و میکروفون داخلی تلویزیون نویز و صداهای محیط را تشخیص داده و صدای دیالوگ ها را با توجه به آن تقویت میکند تا در هر شرایطی صدای گوینده ها را به خوبی بشنوید. همچنین تکنولوژی Adaptive Sound+ به کمک سنسور صدا، صدای تلویزیون را با توجه به شرایط محیط و محتوای در حال پخش تنظیم میکند تا همیشه صدای با کیفیتی را تجربه نمایید. به گفته سامسونگ سنسور مذکور قابلیت ضبط یا جمع آوری داده های صوتی محیط اطراف شما را ندارد. با این وجود به منظور حفظ حریم شخصی شما در قسمت زیر لوگوی تلویزیون دکمه ای را برای خاموش یا روشن کردن سنسور صدا تعبیه کرده است.

این تلویزیون با قابلیت Ambient Mode+ این امکان را به شما میدهد تا بتوانید هنگامی که از تلویزیون استفاده ای ندارید از آن به عنوان قاب عکس یا اثر هنری استفاده نموده و به خانه خود زیبایی بیشتری ببخشید. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ Q700 با زبان طراحی Solid Q، ظاهر شیک و باریکی دارد. حاشیه های باریک 4 طرف صفحه نمایش این تلویزیون (4 Bezel-less) لذت تماشای برنامه های مختلف را در آن دو چندان نموده است. پایه تلویزیون مذکور در وسط قرار داشته و شما میتوانید کابل های متصل به تلویزیون را از داخل این پایه عبور داده و از دید سایرین مخفی نمایید. همچنین پشت بدنه تلویزیون نیز شیارهایی تعبیه شده است که کابل های متصل به تلویزیون را از آنها عبور داده و همه چیز را پشت تلویزیون مرتب و منظم کنید.

پردازنده کوانتومی تلویزیون کیولد 8K سری 7 سامسونگ Q700T

تلویزیون Q700 از پردازنده کوانتومی 8K بهره برده است ، سامسونگ در سری جدید تلویزیون های خود از پردازنده Quantum استفاده نموده و TV را با نام QLED وارد بازار کرده است؛ پردازنده دارای ویژگی های عالی می باشد که تصاویر را با دقت بالا پردازش می کند؛ از تکنیک و روش بسیار خاص برای پردازش پیکسل تصاویر استفاده کرده تا تصاویر منحصر به فردی را در هر فریم عرضه کند.

پردازنده در تلویزیون Q700 عامل اصلی در تعیین عملکرد همه جانبه تصویر است، همچنین آن ها را ارتقاء می دهد و تعداد پیکسل ها به صورت ثابت باقی می مانند اما نحوه تنظیم رنگ و سرعت توسط پردازشگر به خوبی انجام می شود که تصویر شفاف و رنگ ها با روشنایی بالاتر مشاهده شوند؛ در نهایت پردازشگر تنظیمات تلویزیون را به صورت خودکار انجام می دهد تا روشنایی و کنتراست بهینه را حفظ کند تا شما با خیالی راحت از تصاویر شگفت انگیز لذت ببرید.

وجود صفحه ضد انعکاس در تلویزیون کیولد 8K سری 7 سامسونگ Q700T

تلویزیون Q700 از صفحه ضد انعکاس بهره می برد که یکی از مهمترین عناصر تاثیر گذار بر روی کیفیت تصویر پخش شده توسط پنل صفحه نمایش روکش آن است؛ اگر انعکاس زیاد باشد پنل نمی تواند قابلیت خود را نشان دهد و کنتراست پایین تری را در روشنایی نور به وجود می آورد، بنابراین امروزه برای به وجود آوردن تصویر خالص البته به صورتی که مهم نیست در کدام زاویه به TV نگاه می کنید، مهمترین بخش اصلی این است که صحنه را با قابلیت ضد انعکاس از دست ندهید.

تلویزیون سامسونگ Q700

صدای واضح تلویزیون سامسونگ Q700T

تلویزیون کیولد 8K سری 7 سامسونگ Q700T دارای صدای واضح که مشتری را بیشتر به سوی خود می کشاند؛ امروزه راه کارهای زیادی در حوزه پخش موزیک و صدای با کیفیت در تلویزیون به کار برده شده است تا بیننده از شنیدن صدای واضح لذت ببرد؛ به لطف هشت بلندگوی داخلی در چهار طرف تلویزیون شما می توانید تجربه یک صدای صوتی سه بعدی که با عملکرد روی صفحه حرکت می کند داشته باشید همچنین فراگیر و غوطه ور بودن را احساس کنید.

ویژگی خاص و منحصر به فردی که در تلویزیون Q700 باعث می شود تا شما هر جای محیط باشید فرقی ندارد صدا را تنظیم کرده و هر محتوایی را که مد نظر دارید با بهترین کیفیت گوش دهید، مثلا وقتی در آشپزخانه مشغول کار هستید و از ابزارهای پر صدا استفاده می کنید بدون هیچ گونه مشکلی می توانید به برنامه مورد علاقه خود نگاه کرده و صدای واضح را بشنوید.

دیزاین و ظرافت بالای تلویزیون 8K سامسونگ Q700T

دیزاین یکی از اساسی ترین ویژگی محصول به حساب می آید که باید دارای ظرافت خاصی باشد تا بتواند توجه مخاطب را از راه دور جلب کند؛ تلویزیون Q700 با دیزاین خارق العاده به محصولی پر طرفدار در میان مشتریان خود تبدیل شده است؛ طراحی بدون حاشیه که تصاویر زیابایی را برای شما به ارمغان می آورد و از هر زاویه عالی به نظر می رسد؛ تلویزیون دارای یک پایه مرکزی مستحکم و لبه های باریک که ظرافت بالایی را به TV بخشیده؛ قسمت پشتی آن نیز به سبکی خیره کننده طراحی شده که کابل ها را به شکلی مرتب در خود جای می دهد.

تجربه سینمای واقعی با تلویزیون 8K سامسونگ Q700T

مهمترین عامل تاثیر گذار روی کیفیت تصویر رنگ و کنتراست بالا می باشد که باید روشنایی و تیرگی را در همه تصاویر به واضحی تنظیم کند؛ با تلویزیون Q700T که بیش از یک میلیارد رنگ واقعی تولید می کند سینمایی واقعی را در منزل خود داشته باشید؛ همچنین قادر است تا حجم رنگ را تا 100% با کیفیتی فوق العاده در صحنه ها به وجود آورد و از تماشای تمامی تصاویر لذت برد؛ تلویزیون کیو 700 را با بهترین کیفیت در سایت صفحه رنگی خریداری نمایید.

دستیارهای صوتی چندگانه در تلویزیون Q700

تلویزیون Q700T با دستیارهای صوتی چند گانه تولید شده که عملکرد منحصر به فردی را در TV انجام می دهند؛ دستیار صوتی هوشمند یکی از فناوری های نوین است که کار شما را برای کنترل ابزارهای مختلف تلویزیون راحت تر می کند، کافی است شما خواسته خود را به زبان بیاوریید و به برنامه دستیار صوتی دستور بدهید؛ دستیارهای صوتی بیکسبی، الکسا، و گوگل همه در تلویزیون Q700 تعبیه شده اند که سرگرمی های مطلوب و لوازم هوشمند را می توانید کنترل نمایید.

با یک ضربه تلفن همراه خود را آینه کنید

تلویزیون 8K سامسونگ Q700T می تواند کار شما را راحت تر از آنچه تصور می کنید به خوبی انجام دهد؛ با فعال کردن View بر روی تلفن همراه خود می توانید با زدن دو ضربه بر روی صفحه نمایش تلویزیون به سادگی محتوای روی گوشی را به نمایشگر TV منتقل نمایید؛ برای نمونه فیلم یا موسیقی را با تلفن خود تماشا می کنید ولی شاید به علت کوچک بودن صفحه جذابیت چندان زیادی نداشته باشد یا با دوستان خود می خواهید به آن نگه کنید ؛ بنابراین قابلیت ویو را بر روی گوشی خود فعال نموده و برروی یک مانیتور بزرگ با کیفیت 8K واقعی صحنه ها را مشاهده نمایید و تجربه ای جدید را با آن خواهید داشت.

شخصی کردن تلویزیون

تلویزیون Q700T دارای حالت محیط می باشد که می توان صفحه نمایش را به یک ویژگی تزئینی تبدیل کرد و دکوراسیون منزل را شیک تر کند تا در اولین نگاه شما را شگفت انگیز نماید؛ شما می توانید عکس های شخصی خود را به نمایش بگذارید یا فقط تنها با یک عکس که به صورت خودکار با نور اتاق تنظیم شود زیبایی و جذابیت خاصی را به محیط دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *