مجموعه مرکز خرید ایران با همکاری شرکای بین المللی خود کالا یا خدمات شما را از سایت های مرجع سراسر دنیا از جمله آمازون ای بی و غیره خریداری نموده و پس از طی مراحل گمرک و غیره درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد
به عنوان مثال اگر قصد ثبت سفارش خرید یک کالا در سایت آمازون را دارید، اما آدرس شرکت یا محل سکونت در خارج از ایران ندارید که بتوانید کالای خود را در آن محل تحویل بگیرید باید از شرکتی واسط کمک بگیرید تا بوسیله آن بتوانید آدرسی را احراز کنید. همچنین در خرید بین‌المللی یک کالا باید اطلاعات کارت بانکی بین‌المللی برای پرداخت هزینه داشته باشید. از آنجایی که چند سالی است که امکان افتتاح حساب بین‌المللی برای اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی وجود ندارد باید شرکتی واسط کالا را برای شما بخرد.

بر همین اساس شرکت‌های متفاوتی در زمینه انجام امور ثبت سفارش و خرید بین المللی کالا برای مشتریان خود فعالیت می‌کنند اما هرکدام از آن‌ها استانداردها و تعرفه‌های خاص خود را دارند که ممکن است مطلوب مشتریان واقع نشود. مجموعه ی ما به منظور سهولت در فرایند کاری شما بازرگانان ، تجار و تولیدکنندگان گرامی آمادگی خود را جهت خرید کلیه اقلام مورد نیاز شما با کمترین نرخ در کوتاهترین زمان ممکن و با خیالی آسوده اعلام می نماید.

مزایای خدمات خرید کالا :

  • انجام خرید بین المللی کالا بدون واسطه با بهترین نرخ ممکن
  • انجام خرید کالا در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه محدودیت
  • امکان خرید کالای مورد نظر شما از تمامی سایت های معتبر دنیا

برای آگاهی از نرخ روز میتوانید همه روزه بعد از ساعت ۱۲ با ما تماس حاصل فرمایید.